Account

Betaling & bezorging

Wat zijn de verschillende verzendopties?

Onze eigen buitendienstmedewerkers rijden wekelijkse routes langs onze klanten. Uw eerste optie is het pakket de volgende keer als we in uw buurt zijn mee te laten bezorgen. De levertijd is dan afhankelijk van ons schema. U kunt contact opnemen via Whatsapp of door ons te bellen als u meer duidelijkheid wil krijgen over de actuele levertijd.

Let op: bovenstaande optie is alleen mogelijk voor klanten gevestigd in postcodegebied 3700-4099 en 3700-6899.

Optie twee is uw bestelling te laten bezorgen met postNL. 

Optie drie is uw bestelling zelf afhalen bij onze shop in Renswoude. Wij zijn maandag t.m. vrijdag geopend vanaf 8:00 tot 17:30. Als de bestelde producten op voorraad zijn kunt u uw bestelling dezelfde dag nog ophalen.

 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U krijgt vijf betalingsopties.

  1. Betaling op rekening. Dit is mogelijk als u reeds een zakelijke gebruiker bent. Uw factuur wordt aan het einde van de maand naar u gestuurd via email.
  2. iDEAL.
  3. PayPal.
  4. Creditcard.
  5. Vooraf overmaken per bank.

Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?

Als u heeft gekozen uw pakket te laten bezorgen door PostNL en u heeft uw pakket vóór 3 uur besteld, dan wordt het dezelfde dag door ons verwerkt en verzonden. Normaal gesproken duurt het 2 - 3 werkdagen voor u uw pakket zal ontvangen.

Heeft u gekozen om u pakket door onszelf te laten bezorgen? Neem voor actuele bezorgtijd contact op met ons via Whatsapp of door ons te bellen op het nummer 0318 - 572759.

Worden er verzendkosten in rekening gebracht?

Uw bestelling met onze vaste routes laten bezorgen is altijd kosteloos. Bezorging via PostNL kost €6,95. Boven de €100,- is de verzending altijd gratis.

Wat gebeurt er als ik één of meerdere product(en) bestel die niet op voorraad is/zijn?

Als u een product wilt bestellen wat niet voorradig is, vragen wij u van tevoren contact met ons op te nemen of het product nog leverbaar is en wat de actuele levertijd is. In het geval u een niet voorradig product besteld is het per artikel verschillend wat de levertijd zal zijn. Wij doen uiteraard ons best om uw bestelling zo snel mogelijk compleet te maken en naar u te verzenden. Mocht een besteld artikel niet meer beschikbaar zijn, dan zullen we het betreffende artikel niet leveren en het geld terugstorten. 

Zodra u een niet voorradig artikel heeft besteld zullen wij u tijdig informeren over de beschikbaarheid, levertijd of eventuele annulering. 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Uw bestelling retourneren en het geld gecrediteerd krijgen kan uitsluitend na telefonisch overleg met één van onze werknemers. Per situatie wordt bepaald wat de correcte oplossing is. Indien het gaat om fabrieksfouten of als een fout is gemaakt in het verwerken van uw order kunt u bestelling uiteraard kosteloos retourneren. Ook hier geld dat wij graag van tevoren telefonisch worden geïnformeerd.